Seahawk Global breidt uit naar China en Azië via partnerschap met Alibaba Cloud

6CD780D1-6FB1-4FD6-BF34-D57FAE10FFD1

Seahawk Media, een WordPress ontwikkelingsbedrijf, kondigde vandaag aan dat het in september 2022 zijn activiteiten zal uitbreiden naar China en de regio Azië-Pacific. De uitbreiding wordt mogelijk gemaakt door een partnerschap met Alibaba Cloud, de digitale technologie en intelligentie ruggengraat van Alibaba Group. Dit is een belangrijke uitbreiding voor het bedrijf, dat momenteel aanwezig is in Noord-Amerika, Europa en het Midden-Oosten.

Alibaba Cloud is marktleider in China en de regio Azië-Pacific, en dankzij de infrastructuur kan Seahawk Media een grote en groeiende markt aanboren. Het partnerschap geeft Seahawk Media ook toegang tot het enorme ecosysteem van Alibaba Group van bedrijven en consumenten. Dit ecosysteem omvat Alibaba's e-commerce platforms, die meer dan een miljard actieve gebruikers hebben. "De Chinese markt is ongelooflijk belangrijk voor ons, en we zijn verheugd om samen te werken met Alibaba Cloud om gebruik te maken van haar enorme middelen en expertise," zei Seahawk CEO Ryan Hussey. "Dit partnerschap stelt ons in staat om onze klanten in China en de regio Azië-Pacific beter te bedienen."

Door zijn uitbreiding naar China en de regio Azië-Pacific kan Seahawk Media zijn wereldwijde klantenkring beter bedienen en zijn groei als toonaangevend digitaal mediabedrijf voortzetten.

Aan de slag met Seahawk

Meld je aan in onze app om onze prijzen te bekijken en kortingen te krijgen.